Du bedes angive i hvilket omfang du ønsker at deltage i elevmødet. Prisen afhænger af, hvorvidt du er medlem af elevforneingen eller ej. Det er derfor vigtigt du angiver dine ønsker i den rigtige nedenstående kolonne:

Medlem af Rødding Højskoles elevforening (behøves ikke udfyldes hvis man takker JA til ung tilbuddet nedenfor):

Ikke medlem af Rødding Højskoles elevforening:

Vil du benytte dig af ung tilbudet? Er du fra årgang 2008 eller frem kan du deltage i elevmødet for 350 kr. HVIS du overnatter i sovesal med egen årgang eller for 300 kr. hvis du medbringer eget telt. Ved begge muligheder forventer vi at du stiller din arbejdskraft til rådighed i løbet af weekenden (HUSK: sovepose og liggeunderlag)":

Vil du bestille sengelinned for 100kr?

Vil du bestille fælles bustransport for 60 kr?

Tilmeldning til elevmødet

Du tilmelder dig elevmødet d. 9.-11. august ved at udfylde tilmeldingsformularen her.

Herefter skal du indbetale din samlede pris direkte til elevforeningens konto, og det skal gøres senest d. 9 juli 2019.

Husk at skriv navn og medlemsnummer på indbetalingen.

Pengene overførers til elevforeningens konto:
Frøs Herreds Sparekasse reg. nr. 9740 konto nr. 2211319

Har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med din tilmelding, er du velkommen til at tage direkte kontakt til vores medlemsadministratorer Mathilde Kjerkegaard Kristensen på telefon 50 95 24 64 eller på mail mathilde.k.kristensen@gmail.com eller til Rikke Dahl Jensen på telefon 20 64 73 88 eller på mail rikke_dahl_1994@hotmail.com.

Vi glæder os til at se dig til elevmødet!