Du bedes angive i hvilket omfang du ønsker at deltage i elevmødet. Prisen afhænger af, hvorvidt du er medlem af elevforneingen eller ej. Det er derfor vigtigt du angiver dine ønsker i den rigtige nedenstående kolonne:

Medlem af Rødding Højskoles elevforening (behøves ikke udfyldes hvis man takker JA til ung tilbuddet nedenfor):

Ikke medlem af Rødding Højskoles elevforening:

Vil du benytte dig af ung tilbudet? Er du fra årgang 2008 eller frem kan du deltage i elevmødet for 350 kr. HVIS du overnatter i sovesal med egen årgang eller for 300 kr. hvis du medbringer eget telt og stiller din arbejdskraft til rådighed i løbet af weekenden (HUSK: sovepose og liggeunderlag)":

Vil du bestille sengelinned for 100kr?

Vil du bestille fælles bustransport for 60 kr?

Tilmeldning til elevmødet

Du tilmelder dig elevmødet ved at udfylde tilmeldingsformularen her.

Herefter skal du indbetale din samlede pris direkte til elevforeningens konto, og det skal gøres senest d. 9 juli 2019.

Husk at skriv navn og medlemsnummer på indbetalingen.

Pengene overførers til elevforeningens konto:
Frøs Herreds Sparekasse reg. nr. 9740 konto nr. 2211319

Har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med din tilmelding, er du velkommen til at tage direkte kontakt til vores medlemsadministratorer Mathilde Kjerkegaard Kristensen på telefon 50 95 24 64 eller på mail mathilde.k.kristensen@gmail.com eller til Rikke Dahl Jensen på telefon 20 64 73 88 eller på mail Rikke_dahl_1994@hotmail.com.

Vi glæder os til at se dig til elevmødet!