OBS: Det er særlige tider og intet er som det plejer. Dette gælder også for Elevmødet 2020.
På grund af COVID-19 har vi i år valgt, at udskyde afholdelsen af Elevmødet til den første weekend i september. Af samme årsag vil elevmødet i år være et dagsarrangement med afholdelse lørdag d. 5. september.

Elevmødet vil blive afholdt på Rødding Højskole, men I  år har vi også valgt at have to sideløbende arrangementer – et i Aarhus og et i København, som vil transmittere generalforsamlingen over et digitalt medie. Du har derfor også mulighed for at stille op til bestyrelsen eller stemme i Aarhus eller København. Der kan kun stemmes ved personligt fremmøde og skriftligt.

Se programmet for dagen under fanen “Elevmødet” ovenfor.

Jeg vil gerne tilmelde mig elevmødet på Rødding Højskole

AARHUS OG KØBENHAVN:

Jeg vil gerne tilmelde mig elevmødet i Aarhus

Jeg vil gerne tilmelde mig elevmødet i København

Jeg giver hermed mit samtykke til at Elevforeningen for Rødding Højskole må opbevare mine oplysninger
(sæt kryds nedenfor)

Betaling til elevmødet

Betaling for deltagelse til elevmødet 2020 indbetales direkte til elevforeningens konto eller på mobilepay. Husk at skriv dit navn på indbetalingen.

Elevforeningens konto: Frøs Herreds Sparekasse reg. nr. 9740 konto nr. 2211319 Mobilepay: 900949

Har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med din tilmelding, er du velkommen til at tage direkte kontakt til en af vores medlemsadministratorer: Rikke Dahl Jensen: Telefon: 20 64 73 88 Mail: rikke_dahl_1994@hotmail.com Eller Cecilie Skøtt Telefon: 28 30 50 71 Mail: cecilieskott@gmail.com

Vi glæder os til at se dig til elevmødet!