RØDDERNE

Rødderne – Hele Højskolens Band

Rødderne er et fedt musikalsk fællesskab, der binder forskellige elevårgange sammen. Når Julefrokosten, Forårsfesten eller Elevmødet nærmer sig, så er det Rødderne der planlægger og afholder et brag af en koncert – og du kan godt være med! Hvis du spiller et instrument, synger eller mestre lydmixing, så er du mere end velkommen. Det kræver dog:

1. At du er hurtig – vi kører et først-til-mølle-princip når vi skal stille med et band. Vi skriver ud i vores facebookgruppe, og så handler det bare om at svare på opslaget i kommentarsporet eller i en DM.
  2. At du kan deltage – som udgangspunkt skal man til Julefrokosten og Forårsfesten både kunne være med til planlæggerweekenden såvel som den pågældende gammel-elevweekend.
  3. At du er forberedt – vi er ikke rockstjerner på fuldtid, og der er ikke nogen der forventer at man er fejlfri. Til gengæld forventer vi at vi hver især har forberedt os, lyttet sangene godt igennem og at du kan dine ting.
  4. At du er frisk på at have en fest!

Lyder det som noget for dig så kan du melde dig til her: https://www.facebook.com/groups/622735764860427/

Har du nogen spørgsmål kan du kontakte Jonas Hansen (F22) eller Magnus Flensborg (E21) på Messenger

Vi ses på scenen!