Bliv medlem

Enhver, som har været elev, kursist eller ansat (måske endda alle tre?) på Rødding Højskole, eller som er medlem af skolekredsen, kan optages som medlem. Det eneste krav derudover er, at man betaler sit medlemskontingent. På den måde bliver der råd til hjemmeside, årsskrifter, elevmøder og meget andet godt!

Har du lyst til at støtte det fællesskab der startede på Rødding Højskole, dengang, da det første elevhold indridsede deres navne på højskolens gamle bornholmerur i 1844?

Så meld dig til herunder, ved at skrive dit navn, adresse, telefon, årgang, dato for indmeldelse og eventuelt din email-adresse til os, så melder vi tilbage til dig hurtigst muligt.

OBS! Du får som medlem iøvrigt en rabat på 250 kr. pr kursus du ønsker at deltage i, arrangeret af Rødding Højskole. Husk blot at skrive det på kursustilmeldingen, så trækker de rabatten fra!

Jeg ønsker følgende medlemskab:

Jeg giver hermed mit samtykke til at Elevforeningen for Rødding Højskole må opbevare mine oplysninger (sæt kryds nedenfor)

Du kan blive medlem af elevforeningen ved at udfylde formularen til venstre.

Medlem 1 år

DKK 120

Skal fornyes efter 12 måneder

Medlem 5 årMest populær